mati itu rahsia..tetapi ianya pasti

Thursday, January 24, 2013

nothing just nothing

xde teman nk berbual...so lepas kt blog jelah...aduiii...mcm ne ni ya allah???engkau dengar ke doa insan seperti ku ni???aku ni hina,aku ni kotor n ape2 lg la yang x elok disimu ya allah..adakah engkau mengerti tangisanku kepadamu ya allah???tolonglah aku ya allah...sakit yang engkau berikan sedangkan kebahagian yang aku doakan??kenapa ya allah???jgn uji aku sebegini ya allah...bukankah engkau berjanji membantu orang yang ingin kembali ke jalanmu ya allah??betulkah janji janjimu itu ya allah???apakah takdirmu kepadaku ya allah???jgnlah engkau uji aku sekuat ini ya allah..aku tidak kuat ya allah..bantu aku ya allah...aku mohon bantuan mu...teguhkan hatiku dijalanmu..teguhkan imanku dijalan mu..jgn engkau timbulkan sebarang prasangka dalam diriku terhadap kekuasaanmu ya allah..aku tidak ingin kembali ke lembah hitam yang dulunya aku diami....aku berjnji padamu ya allah..dan engkau juga berjnji kepada hambamu...tetapi janjiku tidak sehebat janjimu ya allah...maka bantulah aku tolonglah aku...jangan engkau biarkan syaitan menguasai jiwaku lagi...aku malu dengan setiap tangisan yang aku berikan padamu ya allah..tapi hanya engkau yang maha mengetahui betapa jujur dan ikhlasnya aku keranamu...hanya kepada engkau aku meminta... :'(

No comments:

Post a Comment